Philip och jag har haft en mysdag här hemma idag. Vi har lekt och myst massor men vi har också hunnit med att göra lite nytta här hemma som t ex. Städat, tvättat och sen så har vi lagat mat till honom och fryst in i småburkar. Idag blev det kalvsylta med potatis, palsternacka, morötter och spagetti med köttfärssås.

Nu kryper han för fullt här hemma och han är överallt. Han ställer sig gärna upp hela tiden och idag lyckades han ställa sig upp mot bordet i vardagsrummet. Så nu är det ingen lugn stund här hemma men det är bara roligt. Han har lite blåmärken och bulor efter allt vurpor han gör.

Beställde även hem lite nytt till Philip från Kappahl. Jag kunde inte låta bli när jag såg att det var tag 3 betala för 2. Så snart kommer det hem lite nya bodys i storlek 74-80, byxor och en tjocktröja. Han växer ju så att det knakar så i veckan ska jag ta och rensa ur hans garderob igen. Jag tycker att det är lite tråkigt att ta bort alla kläder som han har vuxit ur men det ska bli kul att få in lite nytt. Men får inte köpa så mycket mer nu för snart blir det sommarkläder på.

IMG_1884