Idag har jag och Oskar gjort något som jag verkligen inte ville göra. Vi har ansökt om förskoleplats till Philip. Jag vill inte lämna bort honom och jag får panik så fort jag tänker på det. Dock så kommer han tidigast att börja i augusti 2014 men han kommer ju bara vara 1 år och 5 månader då. Men han måste kunna gå och göra sig förstådd innan han får börja. Men jag ska söka lite extra jobb och förhoppningsvis börja plugga så fort vi kommer hem från Thailand och då hoppas jag att jag kommer kunna ha honom hemma lite längre. Helst har jag honom hemma tills han är minst 2 år. 

 

Vi har sökt plats på två förskolor och i slutet av November ska vi besöka förskolorna så då får vi se vad vi tycker. Jag har bara hört bra om båda, men jag är ganska kräsen så vi får väl se.

Philip 2 veckor

Philip 2 veckor