I måndags när Oskar kom hem så hade han köpte en lära gå vagn till Philip. Jag trodde att det skulle dröja ett tag innan han kunde gå med den men redan morgonen efter när han fick syn på den så kröp han fram till vagnen och reste sig upp och började gå direkt. Jag behövde inte ens hjälpa honom att ställa sig upp. Han är så stabil och jag tror inte att det kommer dröja länge innan han kan gå utan den. Häromdagen gick han efter sin gåstol och helt plötsligt släpper han taget och står själv utan stöd. Jag är så otroligt stolt över honom, på bara någon månad så har han lärt sig så mycket. Så just nu sitter jag och letar skor till honom. Hans första skor får nog bli ett par Kavat No1, dom är så söta och ska vara toppen. Måste bara bestämma mig vilken färg han ska få.

Vi har även haft flera bra nätter dom senaste dagarna. Han somnar runt 19.30-20.30, sen brukar han få en flaska innan jag går och lägger mig och sen sover han hela natten utan att äta. Det är så skönt att slippa gå upp på natten för att blanda en flaska och jag håller tummarna att det fortsätter såhär. Det kan bero på att han bara sover två gånger på dagen nu och då sover han cirka 1,5-2,5 timme åt gången.